uHome սակագնային պլան
-
uHome 6500 uHome 8000 Ինտերնետի ծավալ Անսահմանափակ Անսահմանափակ SMS ներառումներ 100 SMS
տեղական բոլոր ցանցեր
100 SMS
տեղական բոլոր ցանցեր
Շարժական
հեռախոսակապ
1500 րոպետեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա, Ռուսաստան, Հնդկաստան
30 ԳԲ ինտերնետ
300 SMS
Super Sim Հատուկ գնով Մինչև 3 քարտ uHome սարք TL MR6400
TL MR505
TL MR6400
TL MR505
Գին 5 900 դրամ
6 900 դրամ -
Super Sim 1500
Super Sim 3500
1500 րոպե
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա
2000 րոպե
տեղական բոլոր ցանցեր, ԱՄՆ և Կանադա
20 ԳԲ ինտերնետ
+
անսահմանափակ





+23 հավելված
Անսահմանափակ
1 500 Դ 3 500 Դ -
Դուք կարող եք ձեռք բերել մինչև 3 Super SIM քարտ uHome 8000 կամ uHome 10 000 սակագնային փաթեթին միանալու դեպքում, որոնցից 1 Super Sim 1500 փաթեթը՝ առաջին ամիսն անվճար։
Super SIM քարտերը կարող եք ձեռք բերել ինչպես հիմնական փաթեթին միանալիս, այնպես էլ դրանից հետո՝ ցանկացած ժամանակ, Ձեր կամ 3-րդ անձի անունով։
Հիմնական փաթեթի բաժանորդը կարող է խմբից հեռացնել Super SIM քարտն՝ առանց օգտատիրոջ համաձայնության կամ մասնակցության:
Super SIM քարտի օգտատերը կարող է փոխել իր սակագնային պլանը, դուրս գալ խմբից կամ լուծել իր և Ucom-ի միջև գործող բաժանորդային պայմանագիրն՝ առանց հիմնական համարի բաժանորդի համաձայնության։
Super SIM քարտի օգտատերերը չեն կարողանա օգտվել արտոնյալ պայմաններից։ Ամսավճարը կփոխվի ըստ օգտատիրոջ ընտրած սակագնային պլանի, եթե՝
- uHome սակագնային պլանով մատուցվող ծառայությունները կասեցվել կամ դադարեցվել են,
- Super SIM քարտը հեռացվել է uHome խմբից,
- uHome 8000 կամ uHome 10 000 սակագնային պլանի բաժանորդն անցում է կատարել այլ սակագնային պլանի։
Հիմնական փաթեթի ներառումները վավեր կլինեն 30 օր:
30 օր անց դրանք ավտոմատ կակտիվանան, և Ձեր հաշվից կգանձվի համապատասխան վճարը: Ձեր հաշվին բավարար գումար չլինելու դեպքում ներառումները չեն ակտիվանա, և Դուք կշարունակեք օգտվել Ucom ծառայություններից՝ ըստ Ձեր Super Sim փաթեթի հիմնական սակագների: Ներառումներն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է կատարել ներառումների վճարի չափով հաշվի լիցքավորում: Ձեր սակագնային փաթեթի ներառումները կարող եք ստուգել` հավաքելով *133# և ընտրելով «Ներառումներ»: Սակագնային պլանի/փաթեթի շրջանակներում տրամադրված ներառումներից կարող եք օգտվել հաստատող SMS հաղորդագրությունը/ծանուցումը ստանալուց հետո։
uHome սակագնային պլաններից դուրս Super Sim 1500-ի ամսավճարը 3000 դրամ է, իսկ Super Sim 3500-ինը՝ 5000 դրամ:
Ներառումները սպառելուց գործում են հետևյալ սակագները․
Վավերականության 30 օրվա ընթացքում՝ ներառված րոպեները սպառելուց հետո Զանգեր Ucom շարժական ցանցում 0 դրամ/րոպե Զանգեր դեպի տեղական այլ ցանցեր, Արցախ 25 դրամ/րոպե Շարժական ինտերնետ 25 դրամ/ՄԲ SMS դեպի տեղական և միջազգային ցանցեր, նաև Արցախ 25 դրամ/SMS -
Միացում uHome խմբին Քայլ 1
*464# uHome խմբին միացման հարցում uHome Super SIM-ի կողմից:
Քայլ 2
*464# uHome խմբին միացման հաստատում հիմնական համարի կողմից:
Քայլ 3
*457# Super SIM 3500 ներառումների փաթեթի ակտիվացում կամ *456# Super SIM 1500 ներառումների փաթեթի ակտիվացում
Ներառումներն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է կատարել հաշվի լիցքավորում փաթեթի վճարի չափով: Ձեր փաթեթի ներառումները կարող եք ստուգել` հավաքելով *133# և ընտրելով «Ներառումներ»:
*464# - հիմնական համարի կողմից խմբում առկա համարների ստուգում/հեռացում111- զանգ քարտի ակտիվացման համար
-
uHome ծառայությանը կարող եք միանալ առնվազն 12 ամսով։ Համաձայնագրի ժամկետի ընթացքում ծառայությունը վաղաժամ կասեցնելու, ծառայությունից հրաժարվելու կամ կանխավճարային ինտերնետ ծառայությանն անցնելու դեպքում անհրաժեշտ է վճարել հրաժարագին՝ 15 000 դրամի չափով: uHome ծառայությանը բաժանորդարգվելիս գործում է 7 օրյա փորձաշրջան, որի ընթացքում բաժանորդը հնարավորություն ունի հետվերադարձնել սարքը և կասեցնել պայմանագիրը առանց ծառայության հրաժարագինը վճարելու։ 1 ԳԲ ինտերնետի ծավալը չգերազանցելու դեպքում ամսավճարը նույնպես ենթակա չէ վճարման, հակառակ դեպքում բաժանորդը պետք է վճարի առաջին ամսվա վճարն ամբողջությամբ։ uHome 8000, uHome 10000 սակագնային պլանների դեպքում 7 օրյա փորձաշրջանը գործում է, եթե ինտերնետ և ձայնային քարտերը գրանցվել են նույն օրվա ընթացքում։ Այս պարագայում սարքի հետվերադարձի դեպքում պայմանագիրը կասեցվում է ամբողջությամբ։ uHome 8000, uHome 10000 սակագնային պլանների դեպքում, եթե ինտերնետ և ձայնային քարտերը գրանցվում են նուն օրը, բացասական հաշվեկշիռը սահմանվում է 0 դրամ, և բաժանորդը փորձաշրջանի ավարտից հետո կարող է սահմանել այլ գումարային սահմանաչափ համապատասխան դիմումի համաձայն՝ այցելելով վաճառքի և սպասարկման կենտրոն։
Սարքավորումը 7 օրվա ընթացքում վերադարձնելու դեպքում Ucom-ի ծառայություններին բաժանորդը կարող է կրկին բաժանորդագրվել սարքավորումը վերադարձնելու օրվանից 2 ամիս անց, սակայն 1 տարվա ընթացքում 3 անգամից ոչ ավել։
uHome ծառայությունը դադարեցնելու դեպքում սարքն անհրաժեշտ է վերադարձնել Ucom-ի նույն սպասարկման կենտրոն, որտեղ բաժանորդը ստացել է այն։ Իսկ սարքը վնասելու, կորցնելու կամ համաձայնագիրը խզելուց հետո չվերադարձնելու դեպքում անհրաժեշտ է վճարել տուգանք՝ 39 000 դրամի չափով։
Դուք կարող եք անցնել մեկ uHome սակագնային պլանից մյուսին՝ առանց գործող պարտավորությունը խզելու։
Բաժանորդային պայմանագիրը կնքվում է անժամկետ՝ մինչև Ucom-ի կամ բաժանորդի կողմից դադարեցվելը։ Բաժանորդը կարող է դադարեցնել պայմանագիրը՝ այցելելով Ucom-ի նույն սպասարկման կենտրոն, որտեղ կնքել է պայմանագիրը:
uHome ծառայության հեռախոսահամարներից յուրաքանչյուրի տեղափոխման դեպքում շարժական ինտերնետի և հեռախոսակապի ծառայությունները կշարունակվեն մատուցվել նույն պայմաններով։
** Շարժական ինտերնետ ռոումինգում
Level Up+ 5500 սակագնային պլանի բաժանորդներին ամեն ամիս կտրամադրվի ինտերնետի ծավալ ռոումինգում՝ 70-ից ավելի երկրում օգտագործելու համար:
Ներառված ինտերնետի ծավալը հնարավոր է օգտագործել ստորև նշված երկրներում համապատասխան օպերատորին միանալիս:
Ռոումինգում ինտերնետից օգտվելու ժամանակ Level Up+ 5500 սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետի ծավալը սպառելուց հետո կապը չի ընդհատվի և Դուք կմնաք կապի մեջ համաձայն այդ երկրում տվյալ օպերատորի՝ ռոումինգում գործող ինտերնետի սակագնի:
Կարևոր կետեր և խորհուրդներ որոնք անհրաժեշտ է իմանալ ռոումինգում գտնվելիս:
-
- Ալբանիա Vodafone
- ԱՄՆ T-Mobile, AT&T և Limitless
- Ավստրալիա Vodafone
- Ավստրիա Magenta և A1
- ԱՄԷ Du
- Արգենտինա Movistar
- Բահրեյն STC
- Բելառուս VELCOM և MTS
- Բելգիա Orange
- Բոսնիա և Հերցեգովինա BH Telecom
- Բրազիլիա VIVO
- Բուլղարիա Yettel, Vivacom և A1
- Գերմանիա Telekom
- Դանիա Telia
- Եգիպտոս Orange
- Էկվադոր Movistar
- Էստոնիա Telia և Tele2
- Թաիլանդ DTAC
- Թայվան Chunghwa Telecom
- Թուրքիա Turkcell,Vodafone և Turk Telekom
- Իռլանդիա Vodafone և eir
- Ինդոնեզիա XL Axiata
- Իսպանիա Orange
- Իսրայել Partner
- Իտալիա Vodafone, Windtre, TIM և Iliad
- Լատվիա LMT և Tele2
- Լեհաստան Orange
- Լիխտենշտեյն Swisscom և Salt
- Լիտվա Telia և Tele2
- Լյուքսեմբուրգ Orange և Tango
- Խորվաթիա A1 և Telemach
- Կանադա Rogers և Bell
- Կիպրոս Epic և Cyta
- Կոնգոյի Ժողովրդավարական Հանրապետություն Vodacom
- Հարավային Կորեա KT և SK Telecom
- Հնդկաստան Airtel և Vi
- Հոնգ Կոնգ 3
- Հորդանան Orange
- Հունաստան Cosmote և Vodafone
- Հունգարիա Yettel, Vodafone և Magyar Telekom
- Ղրղզստան Magacom
- Ղազախստան Tele2 և Beeline
- Ճապոնիա SoftBank
- Մալայզիա Celcom և DiGi
- Մալթա Epic և Go
- Մակեդոնիա A1
- Մեծ Բրիտանիա EE
- Մեքսիկա Movistar և AT&T
- Մոլդովա Orange
- Մոնտենեգրո m:tel
- Նիդերլանդներ Vodafone և KPN
- Նոր Զելանդիա One
- Նորվեգիա Telenor և Telia
- Շվեդիա Telenor
- Շվեյցարիա Salt և Swisscom
- Շրի Լանկա Dialog
- Պերու Movistar
- Պորտուգալիա Vodafone և NOS
- Ուկրաինա Lifecell
- Ուրուգվայ Movistar
- Ուզբեկստան Mobiuz
- Չեխիա O2 և Vodafone
- Չիլի Movistar
- Չինաստան China Mobile
- Ռումինիա Orange և Vodafone
- Սաուդյան Արաբիա Zain
- Սերբիա A1 և Yettel
- Սինգապուր M1
- Սլովակիա Orange և O2
- Սլովենիա A1 և Telemach
- Վրաստան բոլոր ցանցերում
- Վիետնամ Viettel
- Տաջիկստան Tcell
- Քաթար Vodafone
- Քուվեյթ Ooredoo
- Ֆինլանդիա Telia և DNA
- Ֆրանսիա Orange
-
1. Յուրաքանչյուր ամիս Ձեզ ներկայացվելու է նախորդ ամսվա բացասական հաշվեկշռի հաշիվ (եթե առկա է) և ամսավճարի համար հաշիվ՝ անկախ ծառայությունից փաստացի օգտվելու հանգամանքից:
Վճարումները սահմանված ժամկետում չկատարելու դեպքում ծառայությունը սահմանափակվում է (կասեցվում են ելքային ծառայությունները) մինչև հաջորդ ամսվա ավարտը: Սահմանափակման ժամանակահատվածի համար ենթակա է վճարման ամսավճարը և /կամ տույժը և/կամ տուգանքը (որը չի գերազանցում մեկ ամսվա ամսավճարի չափը):
2. Սահմանափակման ժամանակահատվածի հաշիվը հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով․
uHome 8000 uHome 10 000 Վճարման ենթակա գումար 8000 10 000 Որից տուգանք (5000 x սահմանափակման օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ (4500 x սահմանափակման օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ 3. Սահմանափակման ժամանակահատվածում պարտքը չմարելու դեպքում ծառայությունն ամբողջությամբ կասեցվում է: Կասեցման ժամանակահատվածի համար ամսավճարներ չեն գանձվում: Կասեցման ժամանակահատվածում նախորդ ամիսների պարտքը (չվճարված ամսավճարները, առկա բացասական հաշվեկշիռը, ինչպես նաև ուշացման համար սահմանված տուգանքը և տույժերը) վճարելու դեպքում ծառայությունը վերաակտիվանում է: Վերաակտիվացված ամսվա ամսավճարը գանձվում է ստորև հետևալ բանաձևով` անկախ ծառայությունից հրաժարվելու և չհրաժարվեու փաստից։
uHome 8000 uHome 10 000 Եթե վճարումը կատարվում է ամսվա
20-ից առաջ
3000 + (5000 x ամսվա ակտիվ օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ 5500 + (4500 x ամսվա ակտիվ օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ Եթե վճարումը կատարվում է ամսվա
20-ից հետո
3000 x 30% + (5000 x ամսվա ակտիվ օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ 5500 x 30% + (4500 x ամսվա ակտիվ օրերի քանակ) / ամսվա օրերի քանակ Ծառայությունը վերաակտիվացման օրը խզելու դեպքում ընթացիկ ամսվա ամսավճար չի գանձվի։
-
u!Home router TP-Link TL-MR6400
Wi-Fi միացում
(STA կառավարում)
Մինչև 32 սարք միացնելու հնարավորություն (802.11b/g/n) Ինտերֆեյսեր և ցուցիչներ 1 հոսանքի փոխարկչի բնիկ
1 WAN/LAN բնիկ (RJ45)
3 LAN բնիկ (RJ45)
2 LTE արտաքին ալեհավաքի բնիկներ (SMA-J1.5)
1 SIM քարտի բնիկ
Ներկառուցված LTE/UMTS/GSM հիմնական ալեհավաք
Ներկառուցված WLAN 2.4G ալեհավաք
1 հոսանքի ցուցիչ
1 ինտերնետի կարգավիճակի ցուցիչ
1 Wi-Fi/WPS ցանցի ցուցիչ
1 LAN ցանցի ցուցիչ
3G/4G ազդանշանի հզորության ցուցիչների
1 միացման (ON) կամ անջատման (OFF) կոճակ
1 WPS/վերագործարկման կոճակ
Հաճախականություն 4G LTE: FDD B1/B3/B7/B8/B20(2100/1800/2600/900/800 MHz)
LTE TDD B38/B40/B41 (2600/2300/2500 MHz)
3G DC-HSPA+/HSPA/UMTS:B1/B8 (2100/900 MHz)
WLAN 2.400 ԳՀց
Տվյալների փոխանցում 4G Max speed ՝ DL 150 Մբ/վ, UL 50 Մբ/վ
3G Max speed՝ DL 42 Մբ/վ, UL 5.76 Մբ/վ
Չափս 179մմ × 170մմ × 25մմ
(երկարություն × լայնություն × բարձրություն)
Աշխատանքային միջավայր աշխատանքային ջերմաստիճան՝ 0°C - 40°C
պահպանման ջերմաստիճան՝ -20°C - +70°C
աշխատանքային խոնավություն՝ 10% - 90%
Պահանջվող օպերացիոն համակարգ Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7, 8, 8.1,10,
MAC OS, NetWare, UNIX or Linux
Internet Explorer 11, Firefox 12.0, Chrome 20.0, Safari 4.0 browser or
higher, or other Java-enabled browsers -
Այս առաջարկից օգտվելու դեպքում Ձեր շարժական ինտերնետի և շարժական հեռախոսակապի սակագնային փաթեթները կունենան մեկ ընդհանուր բացասական հաշվեկշռ, որի շնորհիվ Դուք կարող եք միասնական սահմանաչափն օգտագործել ըստ անհրաժեշտության: Ընդ որում, բացասական հաշվեկշռի միասնական սահմանաչափը կարող է ամբողջությամբ օգտագործվել ծառայություններից որևէ մեկի համար:
Բացասական հաշվեկշռի չափը սահմանվում է համաձայն Ձեր ընտրած սակագնային պլանի։ Ոքան մեծ է սակագնային պլանի ամսավճարը, այնքան մեծ է բացասական հաշվեկշռի չափը: Եթե սակագնային պլանով նախատեսված բացասական հաշվեկշիռը Ձեզ չի բավարարում, 3 ամիս Ucom-ի բաժանորդ լինելուց հետո կարող եք դիմել այն վերանայելու համար` լրացնելով համապատասխան դիմում Ucom-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոնում: Ucom-ն իրավունք ունի մերժելու Ձեր բացասական հաշվեկշռի վերանայման պահանջն իր ողջամիտ հայեցողությամբ, եթե Դուք չեք բավարարում Ucom-ի կողմից սահմանված վճարունակության պահանջներին:uHome 8000-ի լռելյայն բացասական հաշվեկշիռը կլինի 3000 դրամ, իսկ uHome 10 000-ի դեպքում` 5000 դրամ։
uHome 8000, uHome 10000 սակագնային պլանների դեպքում, եթե ինտերնետ և ձայնային քարտերը գրանցվում են նույն օրը, բացասական հաշվեկշիռը սահմանվում է 0 դրամ, և բաժանորդը փորձաշրջանի ավարտից հետո կարող է սահմանել այլ գումարային սահմանաչափ համապատասխան դիմումի համաձայն՝ այցելելով վաճառքի և սպասարկման կենտրոն։
Անհրաժեշտության դեպքում կարող եք նաև նվազեցնել Ձեր սակագնային պլանով սահմանված բացասական հաշվեկշիռը մինչև 500 դրամ` զանգահարելով 444 կամ այցելելով Ucom-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոն:
