Աշխատանքի նկարագրությունը`
|
Վաճառքի և սպասարկման մասնագետը պատասխանատու է լինելու Յուքոմ բաժանորդներին մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ բոլոր տեսակի հարցերին արդյունավետորեն և ժամանակին պատասխանելու, նոր և գործող առաջարկների, սակագների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն տրամադրելու, խնդիրների դեպքում աջակցություն ցուցաբերելու համար:
Նոր թիմակիցներ փնտրելիս մեզ համար կարևոր է ոչ միայն աշխատանքային փորձը, այլև մարտահրավերներին դիմագրավելու պատրաստակամությունն ու արագ սովորելու ունակությունը:
|
Աշխատանքի պարտականություններ`
|
- Հաճախորդներին տրամադրել ընկերության կողմից առաջարկվող ծառայությունների, հատուկ առաջարկների, սակագնային պլանների վերաբերյալ տեղեկություն,
- Իրականացնել Ընկերության կողմից ներկայացվող ծառայությունների և սարքավորումերի վաճառք, ընդունել վճարումներ հաճախորդներից,
- Իր իրավասությունների սահմաններում, ըստ ընթացակարգի, կատարել այլ առաջադրանքներ և հանձնարարություններ,
- Բացահայտել հաճախորդների պահանջները և անել համապատասխան առաջարկներ։
|
Պահանջված որակավորում՝
|
- Բարձրագույն կրթություն,
- Սպասարկման ոլորտում աշխատանքային փորձը ցանկալի է,
- MS Office (Excell, Word) իմացություն,
- Հայերենի գերազանց իմացություն, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն,
- Բանավոր հաղորդակցման հմտություններ,
- Ճկունություն և թիմում աշխատելու ունակություն,
- Լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն:
|
Professional skills: վաճառքի հմտություն, MS Windows, MS Office
|
Soft skills: բանակցելու և թիմում աշխատելու հմտություններ
|
Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականներն ուղարկել career@ucom.am էլ. հասցեին` վերնագրի դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը՝ «Վաճառքի և սպասարկման մասնագետ»:
Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն անհրաժեշտ հմտություններին համապատասխան անձինք:
Հ․Գ․ Վերնագրի դաշտը սխալ նշելու դեպքում ձեր ինքնակենսագրականի դիտարկվելու հավանականությունը մի փոքր պակասում է ։)
Շնորհակալություն!
|