Աշխատանքի պարտականություններ`
|
- Արձագանքել բաժանորդների կողմից ստացված հարցումներին, տալով արագ և արդյունավետ լուծումներ,
- Պատասխանել մուտքային հեռախոսազանգերին, անհրաժեշտության դեպքում կատարել ելքային զանգեր,
- Պատասխանել հաճախորդների հարցերին գրավոր հարթակներում,
- Բացահայտել հաճախորդի կարիքները, իրականացնել վաճառք հեռախոսազանգի ընթացքում,
- Նպաստել հաճախորդի խնդրի արագ և արդյունավետ լուծմանը,
- Իրականացնել զանգերի կենտրոնին առնչվող այլ աշխատանքներ,
|
Պահանջված որակավորում`
|
- Բարձրագույն կրթություն,
- Աշխատանքային փորձ,հաճախորդների սպասարկման կամ վաճառքի ոլորտներում,
- Համակարգչի գերազանց իմացություն,
- Լեզվական հմտություններ. հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- Բանավոր հաղորդակցման և բանակցություններ վարելու հմտություններ,
- Ճկունություն և թիմում աշխատելու ունակություն,
- Սթրեսակայունություն և լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն:
|
Հետաքրքրված անձինք կարող են դիմել Հղումով
|